|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 17:53:59 GMT 1
Mikael kom gående med Satsuki ved sin side, han prøvede virkelig ikke at blive irriteret på pigen selvom han med jævne mellemrum måtte sørge for hun ikke stødte ind i nogen eller blev kørt ned. Hans tanker vandrede fra ham som de gik der i mørket. Han holdt sin hånd på Satsukis hofte for bedre at kunne styre hendes bevægelser og så ligeud
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 17:58:05 GMT 1
Satsuki gik og råbte kommentare efter folk.. Grinte ad dem.. og begyndte at snakke om alt muligt mærkeligt til Mikael.. Selvom han ikke rigtig svarede hende.. Pludselig begyndte hendes samtale at vende til noget negativt.. og hun begyndte at ryste.. og hendes læber dirrede.. "Og så.." sagde hun med et snøft.. "Begyndte de andre vocaloids at kalde mig.. misfoster.. og at jeg var tonedøv.. og.. hnn... det gør mig bare så ked af deeet ~!!" Hun begyndte at græde.. "Hvorfor kalder de mig tonedøøv! jeg er tonedøøv.. .wuaah..!!"
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 18:00:54 GMT 1
Mikael vågnede op fra sit "koma" han så overrasket på Satsuki "H-hov, lille dame, du skal da ikke græde" han gik ind fora Satsuki og lagde hendes ansigt mod sin brystkasse, han aede hendes hår. Ligemeget hvor kold Mikael kunne virke havde han en stor, stor svaghed, han kunne ikke klare folk der var kede af det. "Shh shh"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 18:13:35 GMT 1
Satsuki stod forsat og snøftede og hun knugede fingrene ind i folderne på Mikaels tøj.. da han krammede hende.. "Jeg vil ikke have at folk siger sådan!" græd hun igen.. -"Er jeg tonedøv..? hvorfor siger de deeet!" hylede hun så.. Satsuki hulkede ind mod den andens brystkasse og rystede svagt.. Ja.. alle hendes tanker og de ting hun følte væltede ud af hende når hun blev fuld.. Og så blev de bare dobbelt så meget værre. Hun kiggede med store tårefyldte øjne op på Mikael.. "....."
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 18:16:48 GMT 1
Mikael kunne ikke forholde sig til pigens tåre så han løftede hende bare op og bar hende afsted. Mikael var fuldstædig forvirret og omtåget indeni, han havde ikke set nogen græde i flere år. Faktisk kunne han slet ikke huske hvornår han sidst havde set nogen græde! Mikael gennemtænkte hurtigt sine muligheder i hovedet og besluttet sig så for at tage pigen med hjem
// out
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 18:27:43 GMT 1
Satsuki forsatte bare med at klynke og whine op om alt muligt forfærdeligt som hun havde været udsat for.. og grovmobning fra de andre vocaloids - som egentlig bare havde været jaloux. Satsuki gik bare med Mikael.. Hun var jo ked af det så hun besluttede sig for bare at følge med ham hjem.. Snøftende.
//emneskift ^^
|
|