|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 20:12:23 GMT 1
2 dage senere _______________
Satsuki kom op ad gangen til Mikaels lejlighed. Idag havde hun en kasket på, og store solbriller i gul. Hendes tøj var knapt så vovet i dag.. men hun havde en sort nederdel på.. og en pink neon top. Jakken hun havde på 2 dage tidligere.. havde hun også på idag..
Satsuki havde en lidt større taske med.. hvor kjolen hun havde lånt af Mikael lå i.. Hun nåede hen til døren og bankede på.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 20:15:16 GMT 1
Mikael havde siddet i sin stol og betragtet byen under sig, han havde et glas vin stående på et bord ved siden af sig i og en telefon i hånden. Han havde haft telefonsex med Justin og var næsten lige kommet. Da han hørte nogen bankede på proppede han hurtigt sig selv ned i bukserne og rejste sig efter han havde takket Justin og lagt på. Mikael stoppede forbi badeværelset på vejen hvor han vaskede hænder og fjernede duften. Alt dette tog kun 3 minutter. Han gik hen til døren og åbnede "Åh, Satsuki-chan. Hvad vil du?"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 20:17:12 GMT 1
"Hej Mikael!" hilste hun energisk. -"Jeg er kommet for at hente mit tøj.. og.. jeg har den kjole med, som jeg lånte." Hun nikkede ned mod den taske hun havde med.
"Kan jeg komme ind?" spurgte hun med et lille drilsk smil. Ja, Satsuki var meget friskere idag.. og hun var også glad. Men okay.. hun havde også en uges ferie!
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 20:18:45 GMT 1
Mikael så sig over skulderen, det passede ham lidt dårligt da han ikke helt havde fået gjort rent endnu. Han nikkede stille "Hvis du stiller dine sko i entreen finder jeg det" Mikael gik ind i lejligheden igen, han var stadig vold liderlig, "mødet" med Justin havde slet ikke været nok. Han hentede tøjet og gik tilbage, han prøvede at skjule det men han havde en tydelig erotik.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 20:30:58 GMT 1
"Helt fint." sagde hun med et stort og friskt imødekommende smil. Hun lukkede døren bag sig, og begyndte så at tage sine sko af i entréen.
Mikael kom tilbage med hendes tøj, og hun tog venligt imod det.. Hun fik kjolen op af sin taske.. og gav den så til Mikael.. "Her.." hun lagde sit tøj ned i tasken..
Satsuki bemærkede ganske kort en bule i Mikael's bukser.. og hun missede let med øjnene.. Er han liderlig..? tænkte hun undrende.
//frys
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 21:14:33 GMT 1
Mikael fulgte hendes blik, han overvejde kort hvad han skulle gøre og valgte så sandheden, som altid. "Jeg snakkede lige med min faste favorit i telefonen da du ringede på døren" Mikael havde før prøvet at lyve men det havde aldrig ført til noget godt. "Jeg håber ikke du tager det ilde op at jeg har en fast prostitueret"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 21:18:18 GMT 1
"V...virkelig..?" hun smilte skævt af ham. En prostitueret.. hun fik kuldegysninger. Folk måtte da gøre som de ville.. Satsuki var bare ikke så meget inde i den prostituerede verden...
"Det.. går nok.." hun smilte skævt.. -"Skal jeg gå igen..? det er vidst et dårligt tidspunkt..?" spurgte hun venligt.. Satsuki vidste jo ikke om hun havde besøgt Mikael på et dårligt.. eller godt tidspunkt.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 21:19:53 GMT 1
Mikael smilte "Der er selvfølgelig muligheden for at vi får lyst til at gøre.. noget sammen." Han lagde det meste af Satsukis tøj fra den foregående nat i hendes hænder "Det andet tørrer stadig" han smilte en gang til, der var et frækt dog, tillidsvækkende glimt i hans øjne "Du ville se fantastisk ud nøgen Satsuki-chan"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 21:27:47 GMT 1
Satsuki stivnede svagt. At vi får lyst til at gøre det..? "Ah.. Jaeh.. uhm.." hun sank en lille klump. Da Mikael forklarede hende at resten af hendes tøj var sat til at tørre, nikkede hun forstående.. "Okay.. så venter jeg på det.." hun smilte venligt.
Da Mikael så tilføjede det sidste, blussede hendes kinder op.. Nøgen.. "Uhm..." Hun kiggede på hans blik.. og betragtede så kort hans krop.. og derefter hans ansigt igen. "Tro..tror du det?.." Hun puttede en hårlok bag øret.. og fik sommerfugle i maven.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 21:33:46 GMT 1
Mikael smilte og nikkede "Ganske bestemt, du er en af de smukkeste kvinder jeg nogensinde har set Satsuki" Han gik et enkelt skridt tættere på hende "Du er ærlig, og sjov. Dit smil gør mig afslappet og rolig.. Det er der meget få androider der er i stand til"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 21:36:47 GMT 1
Sommerfuglene i maven bredte sig i hele hendes krop. Satsuki der før stod og hang, rettede sig op, da han trådte et skridt nærmere imod hende. Hun sank en nervøs klump.. og hendes hjerte hamrede hurtigt. Meget hurtigt. "Årh... Det er det sødeste jeg har hørt længe.." sagde hun med et lille sødt - dog nervøst grin.
Jeg ved ikke.. hvad med Xanto? nu hvor hun tænkte efter.. Xanto og hende havde næsten slet ikke snakket sammen.. efter hun fik drengens nummer. Han virkede også meget uinteresseret i hende. Hendes krop rystede svagt. "Det.. jeg.. uhm.."
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 21:40:53 GMT 1
Mikael smilte, han trak sig væk igen "Tilbudet er fuldstændig åbnet hvis du er interreserret. For det er jeg, meget endnu da" Han havde det godt med sig selv nu, Mikael ville elske at få Satsuki til at skrige af seksuel nydelse, men det måtte være hendes beslutning. Mikael var aldrig kommet til en kvinde, det var altid dem der opsøgte ham.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 21:46:43 GMT 1
Hvad var klokken blevet? Seks om aftenen.. Der omkring cirka. Hun skulle ikke noget imorgen.. Mikael var en pæn, dog lidt ældre herre end hende selv.. Hun var over den seksuelle lav grænse.. Hun måtte selv vælge hvad hun ville.. Men.. ville hun gerne være sammen med Mikael? Heldigt for vocaloids.. og androider at de ikke blev gravide. En enkel aften med ham kunne vel ikke skade? Og Xanto ville sikkert også være ligeglad. Hvorfor lyder han så lokkende..? hun fugtede sin underlæbe.
"Jeg.. det.. Altså.." hun rødmede ganske svagt. Hendes hjerte sprang et slag over.. "Jo.. hvorfor ikke.." hun trak svagt på skuldrende.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 21:51:58 GMT 1
Mikael vendte sig og smilte til Satsuki, han gik hen til hende og lagde forsigtigt armene om hende. Han pressede hende stille ind mod væggen, først kyssede han hendes ene mundvig, derefter den anden og til sidst kyssede han hende midt på munden, han skilte ganske blidt hendes læber ad med sin tunge og undersøgte hendes mund med korte pauser hvor de begge kunne få vejret. Imens han undersøgte den nye krop under sig gled hans hænder ned af hendes ryg hvor den ene fandt hvile på hendes røv, den anden søgte opad og lagde sig på hendes bryst. Mikael smilte, det var dejlig underudviklet og fast, han bed ganske blidt i Satsukis læbe som tegn på at han brød sig om hvad han følte
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 21:57:44 GMT 1
Ja.. Satsuki's bryster var ikke de største.. men det var sjovt nok hendes design. Hvorfor de valgte at designe hende sådan - vidste hun ikke selv.
Satsuki trådte tilbage og ratme væggen med sin ryg. Hun kiggede kort op på ham.. men hun lukkede så øjnene i da hans hoved langsomt nærmede sig hendes.. Hun mærkede den andens læber mod sine.. og det kildede underligt.. da han først kysssede den ene mundvig.. så den anden. Det kildede dog helt ned i tærerne da han kyssede hende midt på munden.. og hun gengældte.
Satsuki gengældte snaven.. hendes mave trak sig sammen.. det virkede så underligt.. men så rart da Mikael gjorde de ting han nu gjorde.. "Uhmm.." var den lyd Satsuki kom med da han nappede hende i læben.. Han.. er nu.. sød..
Satsuki førte sin hånd ned til den andens underliv.. og begyndte at massere uden på bukserne.. Jeg.. er i en helt besynderlig rus.. hun lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 22:05:51 GMT 1
Mikael kom med et ganske stille støn da Satsuki rørte hans lem, han kyssede hende stadig mens han løftede hende op og bar hende ind i sengen, lagerner og dynebetrækket var skiftet ud siden hun havde sovet i det men det var stadig kridhvidt. Han lagde hende ned og lagde sig selv ovenpå, han kyssede Satsukis hals "Satsuki" han aede blidt lidt hår væk fra hendes ansigt "er du jomfru?" Hvis det var tilfældte ville Mikael have hendes første gang blev noget ganske specielt, han masserede hendes bryst mens han ventede på svar fra hende og mærkede hvordan han blev mere og mere ophidset
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 22:11:20 GMT 1
Da Satsuki pludselig blev løftet op, spærrede hun øjnene overrasket op. "wuah.. ~" Hun grinte så sødt bagefter.. det var ikke noget som hun havde forventet.. at pludselig blive løftet op og båret ind i soveværelset.. Hun betragtede kort værelset.. Ja det lignte sig selv.. bortset fra at han havde skiftet sengetøj. Da hun blev lagt ned, og han oven på - smilte hun sødt og uskyldigt til ham.. Da Mikael kyssede hende på halsen, strakte hun den svagt og lukkede øjnene.. "Mhmm..?" var hendes svar da han mumlede hendes navn..
-"Jeg har været tæt på.. at gå i seng med en.. tilfældig engang.. men.. ja.. jeg er jomfru.." hun smilte skævt.. en smule akavet måske. Hun kom med et lille lavmeldt støn, da han masserede hendes bryst.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 22:14:04 GMT 1
Mikael nikkede eftertænksomt, han rullede om så Satsuki nu sad overskreds på ham. Han betragede hende kærligt "Jeg er slet ikke jomfru, på nogen måde." han rakte op og trak Satsuki ned i et hurtigt kys "Men jeg vil love at gøre alt for at du får det godt" han lagde sig ned i puderne igen og betragede hende over brilleglassene "Vil du klæde dig selv af? Eller skal jeg hjælpe?" Mikael var stadig fuldt påklædt, eller, det vil sige skjorte og bukser.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 22, 2009 22:21:19 GMT 1
Satsuki blev rullet op at sidde på Mikael og hun rødmede ned til ham.. "No wonder.." hun himlede kort med øjnene, og slikkede sig om munden.. -"Du er jo gude smuk.." hun grinte let..
Satsuki spærrede øjnene overrasket op, da det hurtige kys blev plantet på hendes læber.. Hun gengældte det.. og fik sat sig op igen.. "Det.. er jeg glad for.." Ældre mænd.. virker meget sødere end små teenage drenge.. hvilket ville sige teenage drenge på hendes egen alder.
"Jeg kan godt tage det af.." hun blinkede frækt til ham. Først smed hun kasketten.. derefter tog hun solbrillerne af og smed dem roligt ned på gulvet. Satsuki fik så uden problemer taget sin top af - og smed den lige så fra sig.. Derefter klikkede hun sin BH op.. og smed den.
Nu havde hun intet på overkroppen.. og hun fik kuldegysninger.. "Mhm..." Hun satte sig på knæ foran Mikael og knappede sin nederdel op.. den gled ned om hendes lår.. Hun vidste ikke helt endnu om hun skulle tage sine trusser ned også..
|
|
|
Post by Mikael on Jul 22, 2009 22:25:06 GMT 1
Mikael smilte, han var mere end tilfreds med hvad han så, han skubbede sig selv lidt tilbage så han kunne sidde op, han lagde den ene hånd på Satsukis bare hofte i håb om det ville få hende til at føle sig tryg, så bøjede han sit hovede lidt og tog hendes ene brystvorte i munden. Mikael smilte og suttede, det var en af hans yndlings måder at lave forspil på, han bed også ganske blidt en enkel gang. I sit stille sind bad han til guderne om at Satsuki havde en mørkere side med lyst til perverse lege. Han forsatte sin tortur lidt længere og slap så med et blidt kys på hendes bryst, han så "op" på hende og smilte. Han knappede sin egen skjorte op og kyssede så Satsuki igen.
|
|