|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 18:25:08 GMT 1
Mikaels lejlighed lå på 23 etage. Lejligheden lignede en gammel pent house lejlighed og var blevet indrettet sådan fordi Mikael havde beordret det. Der var en stor og åben pejs i stuen med et syntetiske bjørnetæppe liggende foran, med udsigt til både pejsen og udsigten bagved stod en stor og blød lænestol. Der var intet tv i huset, kun en gammeldags radio Mikael havde sat til at opfange tv signalet og omforme det til lyd. Hans soveværelse bestod af en stor himmelseng i gammeldags marhonitræ med hvide langer og en hvid dyne ovenpå, puderne var også hvide. I soveværelset var der også et stort klædeskab. Køkkenet var gammeldags indrettet, der var komfur, ovn, køleskab og fryser. Det eneste "moderne" var en ekspresso maskine. Der var også et bibliotek fyldt med bøger, der var reoler fra gulv til loft
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 18:31:28 GMT 1
Mikael stak usb nøglen i sin dør, den åbnede sig og han og Satsuki kom indenfor. Han løftede hende ind og satte blidt pigen i sin lænestol "Kan du blive siddende her? Så henter jeg noget vand til dig" Han smilte varm til Satuski og fornemmede at han måtte være meget forsigtig hvis han ikke ville have snot i sin yndlings lænestol, han forbandede kort sig selv for ikke at have andre stole i huset "Bagefter gir vi dig et varmt karbad, ikke smukke" Han rejste sig og gik ud i køkkenet hvor han fyldte et glas af crystal med rent mineral vand fra køleskabet. Han gik tilbage og gav det til Satsuki "Her, drik op"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 18:37:40 GMT 1
Satsuki kom med indenfor. Hun havde fået skoene af og sit overtøj - hvilket ville sige; den lange sorte jakke. Hendes lange sølvhår som var sat op i en liggende hestehåle kom nu til syne.. Og hendes tøj blev mere vovet at se på. Da hun var kommet ind i sofaen snøftede hun med et nik til det Mikael sagde. Hun kiggede nysgerrigt rundt, men stadig med tårer i øjnene. Dog var hendes høje tuden og hulken stoppet.. Og kun lydløse tårer faldt fra hendes kinder.. imens hun snøftede hist og her. Her er gammeldags.. men flot.. tænkte hun og gned sig i øjet. Heldigvis var hendes Make-up fast.. sådan så den ikke blev tværet når man græd.. eller som man ville i gamle dage kunne komme til at "tvære den" .. det ville ikke ske. Fremtiden kunne en masse. Da Mikael kom tilbage kiggede hun nøje på glasset, men tog så betuttet imod det. Hun drak roligt af vandet, så halvdelen var tilbage i glasset. "Her.. jeg kan ikke drikke mere.." snøftede hun svagt og rømmede sig så bagefter.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 18:43:37 GMT 1
Mikael smilte "dygtig pige" han tog et lommetørklæde frem fra sin lomme, hans initialer var broderet i det "MF". Blidt tørrede han Satsukis tåre væk og holdt det derefter op foran hendes næse "pust" heller lommetørklædet tænkte han i sit stille sind. Han overvejede også om det virkelig var besværet værd at give Satsuki et bad men pigebarnet var helt rundt på gulvet. Noget hun kendte til ville nok være det bedste. Han betragtede hendes krop og lod kort sine øjne falde på hendes bryster. De var mere udviklede end han brød sig om men besluttede at det ikke betød noget. Han så igen Satsuki i øjnene "kom så, pust" han smilte varmt til hende
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 18:46:21 GMT 1
Satsuki sukkede tungt og prøvede at kontrollere sin bæven med munden.. og tårerne der faldt. Hun rystede stædigt på hovedet da Mikael bedte hende om noget så pinligt.. at puste næse i hans lommetørklæde. "Nej.. jeg vil ikke være ulækker foran dig.." Snøftede hun igen.. Det ville være alt for pinligt.. tænkte hun trist. Hun blinkede hurtigt med øjnene for at få tårerne til at forsvinde. "Jeg er okay.. lige omlidt.."
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 18:51:28 GMT 1
Mikael fjernede ganske ganske blidt de tåre der forlod hendes øjne med sin store varme hånd. "Vil du ikke have et varmt karbad? Mit badeværelse ligger lige nede af gangen, så laver jeg en varm middag til os" Han smilte roligt. Han var facineret af pigen men følte endnu ikke noget seksuelt for hende. "Du ligner en der har brug for lidt omsorg" han rejste sig op "tænk lidt over det" Mens han gav Satsuki tid til at samle sig og beslutte om hun ville bade eller ej gik han ud på badeværelset, hele rummet var kridhvidt. Der var en bruser og et stort karbad. Mikael fandt det dybt uhygienisjk at have bad og toilet eller for den sags skyld vaskerum samme sted. Han tog nogen salte og andet fra hylderne der var på væggen og hældte lidt forskellige i badet hvorefter han tændte for det varme vand. Inden han gik ud til Satsuki igen lagde han en svamp og en gummiand i vandet.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 18:58:31 GMT 1
Satsuki lukkede øjnene i da Mikael fjernede hendes tårer.. Hun smilte ganske stille.. "Jo.. okay." sagde hun lavt. Det kunne da være rart med et bad? Og.. så kunne det varme vand også få hendes hoved til at tænke klarere, ikke? Mikael var en rigtig flink fyr.. og så ville han også lave middag til dem? Det var sødt af ham.. "Det er rigtig venligt af dig.." sagde hun og snøftede en sidste gang og rejste sig op fra lænestolen.. og fulgte så med Mikael ud på badeværelset.. "Du har en flot lejlighed.." komplimenterede hun og et lille smil gled frem på hendes læber da hun så den lille gummiand i vandet.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 19:02:46 GMT 1
Mikael lukkede døren bagved Satsuki, han lukkede den ikke da han ikke ville ha hun følte sig fanget "Håndklædet ligger fremme og der er en badekåbe på hylden hvis du vil låne den" Badeværelset var smukt og varmen fra vandet i karret gjorde det behageligt at være derinde, dog var der kun en af alting hvilket var et tydeligt tegn på at Mikael boede alene, hvilket han jo også gjorde. Mikael gik ud i køkkenet og så lidt ind i køleskabet, efter en del tids ubeslutsomhed lukkede han køleskabet igen og gik hen i grønsags skabet hvor han tog en masse forskelligt. De skulle have nøddebøffer med søde kartofler, Mikael lagde ingredienserne på bordet inden han gik ind i sit bibliotek og hentede nogen musik filer som han satte i sin radio. Han begyndte at tilbrede maden mens han stille nynnede med den klassiske musik der spillede. Han havde også taget jakken af og var nu "kun" iført den hvide skjorte.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 19:07:21 GMT 1
"Tak.." hun smilte taknemmeligt til Mikael.. -"Og undskyld.." mumlede hun bagefter.. Døren stod på klem.. og hun vidste ikke helt om hun turde at klæde om.. nu hvor Mikael vansede rundt derude.. Men okay, han virkede da ret meget som Gentlemand til ikke at lure på hende.
Roligt begyndte Satsuki at tage tøjet af.. Hun lagde det i en bunke på gulvet.. og gik så nøgen hen over gulvet hen til hylden hvor badekåben lå.. Hun skulle bare lige sikre sig at hun kunne finde den.. En smule akavet fik hun hoppet i vandet.. og det føltes rart mod hendes krop.. "Ah..." sukkede hun rart.. Hvor er det egentlig.. underligt at bade hos en fremmed.. Hun kiggede rundt i rummet.. hvorefter hun så begyndte at nynne lige så stille.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 19:11:32 GMT 1
Mikael hørte Satsuki sang og slukkede for radioen. Han smilte, pigen var virkelig noget for sig selv. Han kom i tanke om at han ikke havde noget ordentlig tøj til hende og gik ind i sit soveværelse hvor han længst nede på bunden af sit skab fandt en kjole. Den var ikke hans egen, selvfølgelig ikke, men Mikael havde lært af erfaring at det altid var godt at opbevare tøj i lejligheden der kunne beklæde de små nøgne stakler der fik adgang. Han tog også en t-shirt og et par drenge bukser. Han vudere at selvom Satsuki var en pige kunne hun vel godt gå i det. Han lagde det forsigtigt foran badeværelses døren, da han så op så han at den ikke var lukekt helt og skubbede den i. Det forringede lydkvaliteten, men det var bedre end at hun troede han ville noget seksuelt med hende. Endnu. Mikael smilte over sig selv og sine fjollede tanker mens han gik ud og forsatte madlavningen, snart duftede der fantastisk i hele huset.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 20:08:22 GMT 1
Satsuki kiggede hurtigt mod døren da den blev lukket i. "Hmn?" Hun kiggede så langsomt væk fra den og ned i badet.. I det mindste blev den lukket.. og ikke åbnet! det var hendes tanker. Hun var blevet i meget bedre humør lige nu.. det var som om at det dejlige rare karbad havde en effekt på hendes humør; hun vidste dog godt at dette var en fjollet tanke. Hun sukkede lettet ud.. Nu tænkte hun ikke så trist mere.. "And I.. would walk 5hundredmiles.. And I would walk.. 5hundred more.." sang hun lige så stille.. En tekst hun lige sad og fandt på.. (oh yea.. ~ not really XD)
Efter noget tid i badet tænkte hun at det nok var på tide at hoppe ud af det.. og i noget tøj. Hun tørrede sig roligt med håndklædet imens hun kiggede ned på sit tøj.. Men hvad lavede Mikael mon henne ved døren? Af ren nysgerrighed åbnede hun den.. og så bukser og en kjole ligge der.. Hun samlede Kjolen op og lukkede døren efter sig. _____
Satsuki var kommet i kjolen og hun kiggede sig let i spejlet. Hmmn.. den er sød.. Hendes hår lod hun hængeløst.. Det var stadig en smule vådt.. men hendes hår plejede at tørre hurtigt. Hurtigt var Satsuki færdig og hun var kommet ud i stuen igen. "Så.." smilte hun.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 20:14:22 GMT 1
Mikael så op fra det bord han lige præsis havde dækket færdigt, han smilte. "Den klær dig Satsuki-chan" han gik hen til hende, tog hendes hånd og kyssede den blidt, Mikaels læber var lidt ru men føltes dejlig varme. Han så op på hende og smilte, han havde et par briller på som han roligt skubbede lidt længere op på næsen. "Maden står klar på bordet, hvis du vil være så venlig" han trådte hen til bordet og holdt Satsukis stol ud til hende. Mikael havde knappet lidt ned i skjorten da det var næsten uuholdeligt varmt at stå over gryderne.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 20:17:53 GMT 1
"Tak.." sagde hun med røde kinder og grinte lidt forlegent, da Mikael kyssede hendes hånd. Hun vidste slet ikke hvordan man skulle håndtere sådan noget. For det havde hun aldrig været ude for. Hun var stadig påvirket.. Men hendes hoved var blevet en smule klarere nu.
Briller klæder ham.. tænkte hun for sig selv.. og beundrede ham med sin "en smule" opknappet skjorte.. Hun smilte let og gik over til stolen som Mikael holdte ud for hende.. Hun satte sig så ned. "Det dufter dejligt." sagde hun med et smil. Satsuki kiggede så undskyldene op på Mikael.. "Jeg er ked af det der.. før.. At jeg græd.. det sker bare så tit.." sagde hun med et akavet smil.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 20:22:38 GMT 1
Mikael smilte roligt og nikkede "Det kan jeg forstå på din opførsel" Han satte sig på sin egen stol, foran sig havde han et glas vin. Af ren høflighed havde han også sat et til Satsuki, alternativtet vand var dog repræsenteret ved siden af hendes glas. "Spis endelig" Han smilte opfodrende inden han begyndte på sin egen mad, Mikael var en fremragende, men doven, kok, han brugte sjældten mere end højest nødvendig tid på sin egen mad men det der stod foran dem nu var tæt på et kolonarisk mesterværk. Mikael betragtede Satsuki "Det klæder dig med dit hår nede" Han tog en bid af sin mad og duppede så sin mund med servietten, en refelsk og til tider dum vane han havde påført sig gennem årene da det ikke var nødvendigt, MIkael spildte ikke. Han lod sin blik hvile lidt i vin glasset imens han tænkte over tingene, han havde aldrig som sådan inviteret en fremmed ind i hans hjem, han så op. "Du kan sove i soveværelset, jeg har en slå op seng jeg selv kan sove i i stuen. Imorgen vil jeg eksotere dig til toget eller andet transport middel så du kan komme sikkert hjem"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 20:28:57 GMT 1
"Mange tak." Hun smilte sødt til Mikael da han sagde at hun endelig måtte spise. Hun begyndte at øse op på sin tallerken.. og lidt efter spiste hun pænt og roligt. Hun besluttede sig for at drikke noget vand - da vin ikke lige var noget for hende. Det var bittert. Syntes hun. Satsuki rødmede dog over Mikaels kompliment.. til det med hendes hår. "Tak.. heh.." igen et lille forlegent grin.
Satsuki betragtede Mikael spise.. og det fik hende hele tiden til at smile.. Han var altså sød. Og flot! "Uh? Ja.. okay. Det virkelig venligt af dig." sagde hun med et smil. -"Jeg plejer ikke at sove hos fremmede.. men du virker som en fin fyr. Tak fordi du vil passe på mig." Sagde hun taknemmeligt og smilte.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 20:44:12 GMT 1
Mikael smilte "Bare rolig Satsuki, jeg har ingen seksuel lyst til dig på nuværende tidspunkt" Mikael vendte tilbage til sin mad som han spiste med velbehag og ro
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 20:47:32 GMT 1
Satsuki missede let med øjnene og kiggede uforstående på ham. Ingen seksuel lyst? hvordan skal det forståes? Hun rystede på hovedet.. og mente at han blot lavede sjov. "Hahah.. Hvor er du sød.." hun grinte blot af hans "joke" - ihvertfald det som hun troede var en joke.. Hun spiste lidt mere af maden.. og drik også af sit vand.. Det smager godt.. Da hun havde gumlet maden færdig kiggede hun på Mikael med et smil.. "Du er god til at lave mad."
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 20:52:44 GMT 1
Mikael smilte varmt "Jeg er hvad jeg selv vil kalde en udemærket kok, desværre er jeg også ganske dovent" Han grinede kort for sig selv "Det er utrolig sjældten jeg får taget mig sammen til at lave mad" Mikael kiggede over på Satsuki da han havde færdig gjort sin mad "Vil du ikke fortælle mig noget mere om dig selv? Hele aftenen har vi næsten kun snakket om mig og det er jo mildest talt en forbrydelse når jeg taler med en så smuk ung dame" Mikael lænede sig lidt tilbage i sin stol og drak af vinglasset mens han med et vågnet blik holdt øje med Satsuki over kanten på sine briller. Han elskede at lege med unge pigers følelser, efterhånden som han kiggede mere og mere på hende blev hun mere og mere acceptabel. Dog ville han endnu ikke røre ved hende på en upassende måde.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 21, 2009 20:57:12 GMT 1
Satsuki småklukkede da Mikael lo af sig selv. "På den måde.." Nikkede hun så. Hun tog en lille tår af sin vand.. og kiggede så med nysgerrige øjne hen på Mikael, der begyndte at tale igen.. Hun smilte sødt til ham.. "Ah.. Ja.. Det er jo rigtigt.. jeg har ikke fortalt så meget om mig selv.." hun grinte lavmeldt og rødmede over hans kompliment.. men hun nævnte dog ikke noget om det.
"Altså.." begyndte hun, "Jeg hedder Satsuki.. og så er jeg en kendt Vocaloid.. Jeg.. optræder tit.. Hmn.. og så elsker jeg at synge - underligt nok. Heh.." Hun grinte svagt. -"Så kan jeg godt lide at drikke.. selvom jeg bliver rigtig følelsesladt når jeg gør det.." Så fortalte hun ellers bare løst om sig selv..
|
|
|
Post by Mikael on Jul 21, 2009 21:01:36 GMT 1
Mikael lyttede længe til hende, han smilte og nikkede engang imellem men lod hende ellers bare tale og tale. Da Mikael så ud af vinduet var solen næsten gået ned over Centrum, han strakte sig lidt og smile "Skal jeg vise dig soveværelset?" Mikael var selv små træt, heldigvis havde han fri næste dag da det forhistoriske bibliotek var lukket, han havde tænkt sig at bruge dagen på at sove og vaske tøj. "Jeg har også en nøgle til dig så du kan føle dig tryg" Mikael smilte, han tog sit nøglebundt frem og gav hende en "gammeldags" nøgle, Mikael foretrak det nu engang på den måde.
|
|