|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 20:52:54 GMT 1
Satsuki blev overrasket over at Mikael samlede nogle sæbe bobler op i hænderne og blæste dem over imod hende.. Nogle ramte hendes kind.. og nogle hendes næse tip. Hun havde ikke regnet med at Mikael var sådan.. han slog sig på en måde.. løs? Hun grinte kærligt over det.. og tog selv nogle sæbebobler i hænderne og puste dem over imod ham..
Han er.. rigtig sød..
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 20:58:37 GMT 1
Mikael smilte, han rykkede sig over til Satsuki hvor han drejde hende rundt. Hun var så lille og fin, desuden var han en androide så styrke var intet problem. Han lagde armene om hende bagfra og kyssede hende blidt lige under øret, han hviskede stille "Må jeg vaske dig på ryggen?"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:04:50 GMT 1
Satsuki kunne mærke sommerfuglene i maven da han rykkede sig ind til hende og lagde armene om hende.. Hun nikkede så lige så stille. "Ja.. det må du gerne.." smilte hun og lukkede øjnene.. Det var nu meget rart det her.
Tiden måtte godt gå i stå nu..
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:08:15 GMT 1
Mikael samlede svampen op der lå tæt på badekarret og begynder at vaske Satsukis ryg, der var intet seksuelt i det. Bare nydelse og tryghed, Mikael lænede sig igen ind til hendes øre. Han brød sig ikke om at snakke for højt, han følte det ville ødelægge intensiteten "Vil du synge for mig Satsuki-chan?"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:13:14 GMT 1
Satsuki mærkede at det kildede helt nede i hendes mave da han spurgte om hun ville synge for ham.. "Mhm.. altså.." Hun trak kort på skuldrende.. -"Vil du gerne have det..?" spurgte hun lige så stille..
Satsuki følte det rart at blive vasket på ryggen.. men hun blev en smule nervøs.. da Mikael bad hende om at synge.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:23:00 GMT 1
Mikael nikkede "Du får mig til at slappe fuldstændig af.. Desuden har jeg hørt en af dine plader.." Han kyssede hendes kind og hviskede "syng for mig". Mikael havde nu vasket hende ryg færdig og vaskede hendes mave, han fandt derefter Shampoo frem.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:25:39 GMT 1
"Har du?" spurgte hun overrasket.. Hun vidste ikke at Mikael havde hørt hendes musik.. det fik hende til at rødme - ganske svagt. Hendes hjerte slog et slag over da Mikael kyssede hendes kind.. og hviskede at hun skulle synge for ham..
"Uhm.. Okay.. " Hun lukkede øjnene og tog en dyb vejrtrækning. -Hun begyndte roligt at synge en af sine sange; Melt (du kan høre den på youtube xD og hvis du går ind i hendes profil skema XD)
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:27:25 GMT 1
Mikael slappede helt af mens han vaskede Satsukis hår, det her var livet bestemt han for sig selv. Dog blev han nød til at åbne øjnene og se på klokken. Det var sent og han skulle på arbejde næste morgen. han lukkede øjnene og hørte Satsukis sang færdig før han vaskede shampooen ud af hendes hår. "Det var smukt"
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:33:28 GMT 1
Satsuki's stemme rungede i rummet.. men det lød godt.. Hun smilte og sukkede lettet da hun blev færdig med sangen.. "Tak.." det varmede indeni at han sagde sådan.. meget.
"Hvad er klokken blevet?" spurgte hun så roligt.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:37:55 GMT 1
Mikael lænede sig tilbage i karret, han kom med en dyb grumlen "Du ved godt det betyder jeg skal rejse mig fra karret ikke" Griner, føler sig virkelig doven "dog vil jeg gætte på klokken er en gang efter 10" Han rejste sig op og begyndte at tørre sig.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:40:07 GMT 1
"Åh.. det er jeg ked af. hr. dovensen.." grinte hun sødt, og puffede svagt til ham.. -"Oh.. Ja.. Så skal jeg nok også hjem ad.." De havde siddet derude i en halvtime..
Satsuki rejste sig også op af vandet da Mikael gjorde.. Hun tog imod et håndklæde og begyndte så at tørre sig bagefter.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:42:34 GMT 1
Mikael lagde roligt sin badekåbe om hendes skuldre "Er du sikker på det er en god ide?" Han brød sig ikke om tanken om at lade sin pige gå rundt derude så sent "Hvis du vælger det så lad mig følge dig til toget... Du betyder for meget til at du må komme til skade" Han frøs kort indeni, tænk at han havde sagt det. Mikael begyndte så at smile, det føltes fantastisk at have sagt det.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:45:31 GMT 1
Satsuki kiggede op på ham.. Betyder for meget..? Hun fik et stik af ubehagelighed indeni.. hun vidste ikke helt hvad hun følte for dette forhold.. for Mikael.. Hun lukkede øjnene og mærkede en urolig hjertebanken.. "Uhm.. Jeg kan også vælge at sove her..?" hun smilte venligt til Mikael.. og trak så på skuldrende.. "Hvis du gerne vil have det?" Hun betragtede den andens smil..
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:47:30 GMT 1
Mikael rystede på hovedet. "Det er bedre hvis du tager hjem, det vil ikke fungere godt hvis du sover her" Han smilte dog igen til Satsuki "Tøjet må være tørret nu." Mikael gik ud og hentede det og kom det ned i Satsukis taske, Han kunne tydeligt mærke han havde talt over sig.
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 21:53:06 GMT 1
"ikke fungere godt?" spurgte hun undrende.. Hun rystede så på hovedet.. "Det okay.. " Hun smilte venligt.
Satsuki hoppede i tøjet.. og tørrede så sit hår.. og lod en børste køre igennem det et par gange.. Hun kiggede så roligt på Mikael.. "Så skal jeg bare have min jakke på.. og mine solbriller og kasket inde fra dit værelse.." hun smilte roligt.
|
|
|
Post by Mikael on Jul 23, 2009 21:59:14 GMT 1
Mikael gik ind og hentede det. Han smilte roligt og tog selv sine sko på "Vi må hellere skynde os lidt, dit tog går om lidt" Han låste lejligheden efter dem og gik ned af gaderne i centrum med Satsuki ved sin side
|
|
|
Post by Satsuki-chan on Jul 23, 2009 22:06:23 GMT 1
Satsuki fik hentet sine ting.. "Ja.. vi må hellere skynde os!" hun bed sig kort i tommelfingeren og tog sin jakke på.. sammen skyndede de sig ud af døren..
//slut
|
|